SOALAN LAZIM “Segala maklumat mengenai program Kesetiaan”
1. Bagaimana saya boleh kumpulkan poin?
Jika anda mengambil bahagian dalam program kesetiaan UFS, anda boleh kumpulkan poin secara automatik setiap kali anda membeli produk. Poin anda akan disahkan apabila pesanan anda telah dihantar oleh rakan perdagangan.
2. Apa saya boleh dapatkan dengan poin kesetiaan saya?
Anda boleh pilih daripada rangkaian ganjaran kesetiaan dalam katalog ganjaran produk sekiranya poin kesetiaan anda mencukupi. Lihatlah ganjaran kami.
3. Bagaimana saya boleh gunakan poin kesetiaan saya?
Untuk mendapatkan poin kesetiaan, anda perlu menjadi pengguna berdaftar. Setelah anda mengumpulkan poin secukupnya, pilih ganjaran dan tambahkannya ke bahagian pembelian anda. Klik pada ‘Tebus poin kesetiaan’. Anda juga boleh ‘Bayar dengan poin kesetiaan’ sewaktu memindahkan produk ke di bahagian pembelian anda. Anda akan menerima ganjaran menerusi kurier.
4. Bagaimana saya boleh semak poin kesetiaan yang telah saya kumpulkan?
Anda boleh semak poin kesetiaan anda di laman rumusan poin kesetiaan di profil anda. Anda boleh akses profil anda dengan log masuk.
5. Bagaimana saya boleh tetapkan matlamat ganjaran kesetiaan saya?
Anda boleh tetapkan matlamat ganjaran dengan klik “tetapkan matlamat kesetiaan” di laman maklumat produk bagi ganjaran kesetiaan pilihan anda atau di laman senarai produk bagi produk kesetiaan.
6. Terma dan Syarat
Tertakluk pada Terma & Syarat.
7. Berapa lamakah tempoh sah poin saya?
Poin kesetiaan adalah sah sehingga maksimum 3 tahun selepas pembelian terakhir, atau sehingga 3 bulan selepas pengumuman penamatan program kesetiaan oleh Unilever Food Solutions.
8. Apa yang berlaku selepas saya menebus produk ganjaran pilihan saya?
Anda akan menerima e-mel yang menyatakan pesanan anda dari Ganjaran Online UFS. Anda akan dihubungi untuk mengatur penghantaran produk ganjaran selepas poin kesetiaan anda disahkan.
Penghantaran produk ganjaran pilihan anda akan mengambil masa 20-35 hari bekerja dari pengesahan.